Aircoservice bij Bosch Car Service Thuy Deurne

Aircoservice bij Bosch Car Service Thuy Deurne

Met een airco kunt u het klimaat in uw auto helemaal naar uw hand zetten. Ideaal. Maar ook een airco heeft onderhoud nodig. Hoewel een airco-installatie een gesloten systeem is, verliest elke airco koelmiddel. Deze vloeistof bevat ook smeermiddel. Komt het koelmiddel onder een kritisch niveau, dan werkt het systeem niet meer. Het gevaar bestaat dan dat de pomp droogloopt. Met alle kosten van dien. Bij Bosch Car Service Thuy Deurne adviseren we u daarom uw airco jaarlijks te laten controleren.

Wanneer is uw airco aan verfrissing toe?

Daalt de temperatuur in uw auto ’s zomers niet meer snel? Of duurt het ontwasemen van de ruiten langer? Dan is het koudemiddel waarschijnlijk onder niveau. Wij adviseren u dan een aircocheck te laten uitvoeren.

Een slecht onderhouden airco kan ongezond en onplezierig zijn

Nare geurtjes in uw auto? Grote kans dat bacteriën, schimmels en andere micro-organismen zich in het systeem hebben genesteld. Dat kan leiden tot niezen, hoesten en irritatie van de ogen. Ook kan het een nare, muffe lucht veroorzaken. Zodat u niet meer met plezier in uw auto zit. Heeft u hier last van? Laat ons dan uw airco reinigen.

Bij Bosch Car Service Thuy Deurne bieden we u 3 oplossingen

  1. De Aircocheck. Deze bestaat uit een visuele inspectie, de controle van de bediening en een
    temperatuurmeting.
  2. De Aircoreiniging. Hierbij voeren we de aircocheck uit en reinigen we het aircosysteem en
    het ventilatiesysteem. Daarbij desinfecteren we de verdamper en reinigen we de
    ventilatiekanalen. In veel gevallen is het verstandig om ook het interieurfilter te vervangen.
  3. De Complete aircoservice. Behalve de aircocheck voeren we dan ook een druk- en lek test uit en vullen we het koudemiddel aan. Dit is meestal na drie tot vier jaar nodig.
Sluiting van alle afdelingen

Beste klant,

Momenteel maken we allen een ernstige gezondheidscrisis mee.
Thuy Deurne stelt de gezondheid van zijn werknemers, klanten en leveranciers voorop.
Om onze bijdrage te doen in de algemene bestrijding gaan wij over tot  een aantal dringende maatregelen.

Vandaag 17/3/2020 om 18u sluit onze Dex Showroom, onze carrosserie afdeling en onze Bosch Car Service atelier, voor een periode van minstens 2 weken en zullen dus ten vroegste terug openen op 3 april 2020.

De voertuigen die op dit ogenblik in de werkplaats aanwezig zijn, zullen onmiddellijk worden afgewerkt. Onze medewerkers zullen u persoonlijk informeren over het verdere verloop en de praktische afspraak om uw wagen terug in ontvangt te nemen. Tevens zullen wij opnieuw contact met u opnemen om de gemaakte afspraken te verplaatsen van zodra Thuy Deurne zijn normale  activiteiten terug kan opstarten.

Uiteraard blijft ons volledig wagen aanbod online actief op www.dex.be.
Al uw commerciële vragen zullen  behandeld worden en u kan een voertuig naar keuze reserveren.
Wij blijven voor alle vragen online beschikbaar via www.thuy.be en per e-mail info@thuy.be

Wij danken alvast voor het begrip.

Veerle Thuy
Directeur
Thuy Deurne NV