Diagnose service bij Bosch Car Service Thuy Deurne

Diagnose service bij Bosch Car Service Thuy Deurne

Moderne auto’s zijn uitgerust met een zogeheten diagnosestekker. Hierop sluit de monteur Bosch-diagnoseapparatuur aan en dankzij de software die wij voor alle merken en modellen hebben, kunnen wij elke storing uitlezen. Maar daarmee bent u er nog niet.

Het gaat om de juiste interpretatie van de foutcodes die worden gevonden, want de ene storing kan weer een volgende veroorzaken. Of het kan slechts een kleinigheid zijn waardoor uw auto plotseling niet meer ‘lekker’ loopt. Uiteraard zijn ook oudere auto’s zonder ingewikkelde elektronica van harte welkom bij Bosch Car Service. Onze monteurs zijn allround vakmensen met liefde voor autotechniek.

Diagnose gesteld, wat nu?

Voordat wij een reparatie uitvoeren, leggen wij u eerst duidelijk uit wat er aan de hand is met uw auto. We laten u zien wat nodig is en welke onderdelen eventueel vervangen moeten worden. Dit kan met originele onderdelen, maar ook met Bosch-vervangingsonderdelen, wat prijstechnisch vaak aantrekkelijk voor u is. U ontvangt een duidelijke offerte vooraf, zodat u nooit voor vervelende verrassingen komt te staan.

Reparatie met garantie

Op elke reparatie die wij uitvoeren, krijgt u garantie op de reparatie zelf en op de gemonteerde onderdelen. Heeft uw auto nog fabrieksgarantie, dan blijft deze gewoon van kracht. Hierdoor bent u vrij in de keuze waar u uw auto laat nakijken en repareren.

Tot slot nog een tip

Wanneer een waarschuwingslampje oplicht, hoeft u niet direct spoorslags een garage op te zoeken. Kijk eerst in het instructieboekje wat het icoontje betekent en check ook de kleur van het lampje. Geel en oranje betekent vaak dat er iets gecontroleerd moet worden, zonder dat er haast geboden is. Is een lampje rood en heeft het betrekking op bijvoorbeeld de oliedruk of het remsysteem, dan is het beter om te stoppen en snel een diagnose te laten stellen. De monteurs van Bosch Car Service staan voor u klaar!
Sluiting van alle afdelingen

Beste klant,

Momenteel maken we allen een ernstige gezondheidscrisis mee.
Thuy Deurne stelt de gezondheid van zijn werknemers, klanten en leveranciers voorop.
Om onze bijdrage te doen in de algemene bestrijding gaan wij over tot  een aantal dringende maatregelen.

Vandaag 17/3/2020 om 18u sluit onze Dex Showroom, onze carrosserie afdeling en onze Bosch Car Service atelier, voor een periode van minstens 2 weken en zullen dus ten vroegste terug openen op 3 april 2020.

De voertuigen die op dit ogenblik in de werkplaats aanwezig zijn, zullen onmiddellijk worden afgewerkt. Onze medewerkers zullen u persoonlijk informeren over het verdere verloop en de praktische afspraak om uw wagen terug in ontvangt te nemen. Tevens zullen wij opnieuw contact met u opnemen om de gemaakte afspraken te verplaatsen van zodra Thuy Deurne zijn normale  activiteiten terug kan opstarten.

Uiteraard blijft ons volledig wagen aanbod online actief op www.dex.be.
Al uw commerciële vragen zullen  behandeld worden en u kan een voertuig naar keuze reserveren.
Wij blijven voor alle vragen online beschikbaar via www.thuy.be en per e-mail info@thuy.be

Wij danken alvast voor het begrip.

Veerle Thuy
Directeur
Thuy Deurne NV