Wintercheck bij Bosch Car Service Thuy Deurne

Laat de winter maar komen!

Met de Wintercheck van Bosch Car Service Thuy Deurne gaat u straks veilig en onbezorgd de winter in. Bij deze technische check-up controleert de technicus uw auto op diverse onderdelen en componenten, die het ’s winters extra zwaar te verduren krijgen en die bepalend zijn voor uw comfort en veiligheid. De Bosch Car Service Thuy Deurne Wintercheck wordt elk najaar gehouden, u kunt hieronder direct uw Wintercheck inplannen.

Wintertips van Bosch Car Service Thuy Deurne 1.

Heeft u geen portiervergrendeling met afstandsbediening? Spuit alle sloten voor de eerste vorst in met een goed smerende slotontdooier en bewaar deze buiten de auto.

Wintertips van Bosch Car Service Thuy Deurne 2.

Maak voordat u gaat rijden alle ruiten, motorkap en dak goed sneeuw- en ijsvrij. Dat is niet alleen veiliger, het scheelt u mogelijk ook een forse bekeuring.

Wintertips van Bosch Car Service Thuy Deurne 3.

Deurrubbers kunnen vastvriezen. Door ze voor de winter te behandelen met vaseline of een rubberstift voorkomt u dit.

Wintertips van Bosch Car Service Thuy Deurne 4.

Zet de auto niet op de handrem maar in de 1e versnelling of in de achteruitversnelling om te voorkomen dat de handremkabel vastvriest.

Wintertips van Bosch Car Service Thuy Deurne 5.

Vul de ruitenwisservloeistof bij met een antivriesvariant. Deze vloeistof is blauw, de variant die je in de zomer gebruikt – dus zonder antivries – is roze van kleur (en soms geel).

Wintertips van Bosch Car Service Thuy Deurne 6.

De accu zorgt in de winter voor de meeste problemen. De zelf ontlading van de accu gaat namelijk sneller bij koude temperaturen. Zorg dat je niet alleen korte ritjes maakt, want de dynamo kan dan de accu niet voldoende bijladen.

Sluiting van alle afdelingen

Beste klant,

Momenteel maken we allen een ernstige gezondheidscrisis mee.
Thuy Deurne stelt de gezondheid van zijn werknemers, klanten en leveranciers voorop.
Om onze bijdrage te doen in de algemene bestrijding gaan wij over tot  een aantal dringende maatregelen.

Vandaag 17/3/2020 om 18u sluit onze Dex Showroom, onze carrosserie afdeling en onze Bosch Car Service atelier, voor een periode van minstens 2 weken en zullen dus ten vroegste terug openen op 3 april 2020.

De voertuigen die op dit ogenblik in de werkplaats aanwezig zijn, zullen onmiddellijk worden afgewerkt. Onze medewerkers zullen u persoonlijk informeren over het verdere verloop en de praktische afspraak om uw wagen terug in ontvangt te nemen. Tevens zullen wij opnieuw contact met u opnemen om de gemaakte afspraken te verplaatsen van zodra Thuy Deurne zijn normale  activiteiten terug kan opstarten.

Uiteraard blijft ons volledig wagen aanbod online actief op www.dex.be.
Al uw commerciële vragen zullen  behandeld worden en u kan een voertuig naar keuze reserveren.
Wij blijven voor alle vragen online beschikbaar via www.thuy.be en per e-mail info@thuy.be

Wij danken alvast voor het begrip.

Veerle Thuy
Directeur
Thuy Deurne NV